dijous, 8 de maig del 2008

Death Cab for Cutie, I Will Possess your Heart

Últimament les meves friends de la uni m'estan bombardejant amb nova música, desconeguda fins ara per mi, de la qual m'estic empapant contínuament. La millor cançó fins al moment, sens subte és el nou single del grup Death Cab for Cutie, "I Will Prossess your Heart", dins el nou àlbum Narrow Stairs.

Sé que no és habitual avui dia que una cançó duri vuit minuts i mig, però no sé que te que no puc parar d'escoltar-lo, "repeat one" una vegada i una altra i no se'm fa gens llarg.

Aquí us en deixo el vídeo oficial.





How I wish you could see the potential, the potential of you and me
It's like a book elegantly bound, but in a language that you can't read - just yet
You gotta spend some time--love, you gotta spend some time with me
And I know that you'll find--love, I will possess your heart (x2)

There are days when outside your window, I see my reflection as I slowly pass
And I long for this mirrored perspective, when we'll be lovers, lovers at last
You gotta spend some time--love, you gotta spend some time with me
And I know that you'll find--love, I will possess your heart(x2)

I will possess your heart (x2)

You reject my advances and desperate pleas
I won't let you, let me down so easily, so easily

You gotta spend some time--love, you gotta spend some time with me
And I know that you'll find--love, I will possess your heart (x3)

I will possess your heart (x2)

3 comentaris:

Andrea Valverde ha dit...

:)

visca guapa!

com m'agrada aquesta cançó i aquest video, crec que em tornaré a posar el disc en breu jeje


aiii

muäses gordos

off the record ha dit...

nena maca what a surprise! no sabia de l'existència d'aquest blog i justament l'última entrada és quina és (L)

si es que... al bar de la uni s'aprenen coses més interessant que a classe jeje

mua*

Romina Power Ranger ha dit...

Ja tens més entrades que jo al meu blog!
no pot ser.
Te pongo en los tikis links, pasas a ser un personaje importante. Que lo sepas.

Muases!