dimarts, 10 de juny del 2008

Últimament estic amb les emocions a flor de pell, serà pels nervis, l'estrès, les ganes de canvi, no sé, però tan aviat em pot caure una llàgrima com puc riure escandalosament. Un exemple, he vist el nou blog de Fotograma Clave, que per cert m'encanta! endavant baby! Bé a lo que anava, m'he posat a mirar el vídeo de la seva última entrada i m'he emocionat, no sé si n'hi havia per tant però és lo que hi ha. He seguit llegint i me fet un fart de riure jo sola llegint el post anterior. La veritat es que sempre ric quan llegeixo lo que escrius en relació amb la teva família, no sé si es realitat o imaginació però deus estar ben distreta a casa teva... En fi, per una banda tinc ganes que arribi ja finals de més, no sé que em depara el futur pròxim però segur que algo bo hi haurà. Per altra banda, benvinguda Sara a aquest nou món blogero, i espero que em continuïs emocionant com ara.