divendres, 25 de juliol del 2008

De Compres


Com alguns ja sabeu, fa poc que m'he canviat de pis i tot i que el barri ja el tenia mig conegut, he aprofitat per entrar a Salir.com i fer un recorregut per la secció de compres i així poder crear una llista de les botigues del barri que els opinadors consideren imprescindibles. Regals, roba, electrònica, complements, ... tot té cabuda al Poblenou (bé, ara amb la nova distribució de barris que ha fet l'Ajuntament incloc també El Parc i la Llacuna del Poblenou, Provençals del Poblenou i Diagonal Mar i el Front Marítim del Poblenou). Però jo m'he volgut centrar en el que em fa falta pel piset.


A part de les típiques botigues de moda -Zara, Mango, H&M, Pull & Bear, etc- que podem trobar dins de les dues grans superfícies comercials del barri, situades a pocs metres de distància entre elles, Glories i Diagonal Mar, i que un fanàtic de les compres no es pot perdre, en podem trobar d'altres més exclusives com Casa Viva, ideal per acabar de decorar casa teva a molt bon preu; Tea Shop, que a part de tenir una gran varietat dels millors tes, també tenen unes tasses i unes caixetes moníssimes; Ogum Vinus, per comprar aquell vinet que farà caure de cul als teus convidats; i l'Última Parada, una botiga de mobles i decoració que té tota la pinta d'allotjar tot allò que em fa falta per acabar d'omplir el pis.

En fin, que tot i ser un barri poc cèntric però dels més tranquils de la ciutat, alguns diuen que es com un poble a part de Barcelona, hi podeu trobar tot el que us fa falta. I a més si a algú li interessa fer-me un regalet jo no diré pas que no :P

Ah! i gràcies a tots aquells que han fet possible que jo estigui, de moment, en la segona posició de la classificació del concurs de bloggers de Salir.com. A veure si em continueu ajudant a pujar al primer lloc. :)

1 comentari:

Oscar V ha dit...

i que visqui el poble nou! i que visqui la rambla!